Dodávka objednávky
Ako môžem sledovať doručenie svojej objednávky?
Môžete sledovať stav svojej objednávky pomocou jej sledovacieho čísla na webovej stránke spoločnosti GLS. Sledovacie číslo vám pošleme na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri objednávke. Ak nevidíte naše správy, skontrolujte prosím aj zložku so spamom alebo nám napíšte e-mail na adresu [email protected].
Moja objednávka ešte nebola doručená, čo mám robiť?
Po tom, čo ste urobili objednávku na našej webovej stránke, zvyčajne do 2-3 dní sa objednávka vyrobí a odovzdá sa na doručenie.
Následne dostanete e-mail s sledovacím číslom, pomocou ktorého môžete sledovať stav svojej objednávky na webovej stránke spoločnosti GLS. Prosím, odhadnite dodaciu dobu podľa času doručenia prepravcu (zvyčajne 2-5 pracovných dní).
Ak sme prekročili čas spracovania a doručenia vašej objednávky, kontaktujte nás prosím na adrese [email protected].
Následne dostanete e-mail s sledovacím číslom, pomocou ktorého môžete sledovať stav svojej objednávky na webovej stránke spoločnosti GLS. Prosím, odhadnite dodaciu dobu podľa času doručenia prepravcu (zvyčajne 2-5 pracovných dní).
Ak sme prekročili čas spracovania a doručenia vašej objednávky, kontaktujte nás prosím na adrese [email protected].
Nežijem na Slovensku, môžem si aj tak objednať?
Dodávame do všetkých krajín sveta, áno, môžete požiadať o dodanie do ktorejkoľvek krajiny.
Kto doručí moju objednávku?
V rámci Slovenska a Európy sa naše zásielky zasielajú prostredníctvom spoločnosti GLS.
Ako rýchlo dostanem svoju objednávku?
Vaša objednávka bude vyrobená a odoslaná do 1-3 dní.
Doba dodania:
GLS Standard: 2-5 pracovných dní.
Doba dodania:
GLS Standard: 2-5 pracovných dní.
Čo je štandardná doprava?
Slovenská štandardná doprava nie je dodatočne účtovaná a trvá od 2 do 7 pracovných dní.
Čo je expresné doručenie?
Rýchla doprava (express) vo Veľkej Británii stojí 7 libier a trvá od 1 do 3 pracovných dní.
Existujú nejaké ďalšie poplatky za doručenie?
Áno, môžu sa vzťahovať dodatočné colné poplatky a dane. Pre viac informácií sa prosím obráťte na miestny colný úrad alebo dopravnú spoločnosť.
Tapetovanie
Koľko roliek tapiet potrebujem?
Tapety vyrábame presne podľa vašich rozmerov. Pri objednávke stačí uviesť rozmer steny, ktorú chcete vytapetovať. Potom vám vyrobíme a pošleme tapetové plátno vášho rozmeru rozdelené na vhodné pásy so šírkou až 50 cm vrátane.
Koľko pasty potrebujem?
Na našej webovej lokalite si môžete zakúpiť pastu spolu s tapetou. In this case, we will calculate the amount of paste you need based on the total area of your order. Jedno balenie našej pasty stačí na 10 m2.
Ak si radšej kúpite pastu v inom obchode, môžete si vypočítať potrebné množstvo na základe plochy vašej objednávky a pokynov pre danú pastu.
Ak si radšej kúpite pastu v inom obchode, môžete si vypočítať potrebné množstvo na základe plochy vašej objednávky a pokynov pre danú pastu.
Ako riediť pastu?
Do vedra nalejte studenú vodu v množstve 1,7 litra na 1 balenie pasty.
Začnite vodu miešať a vytvorte vír. Až potom začnite pomaly sypať všetku pastu z balenia do vody a pokračujte v miešaní.
Počkajte 10 minút a potom opäť premiešajte. Teraz je pasta pripravená na použitie.
Dôležité: Ak chcete použiť lepidlo iného výrobcu, postupujte pri jeho príprave podľa pokynov na obale.
Začnite vodu miešať a vytvorte vír. Až potom začnite pomaly sypať všetku pastu z balenia do vody a pokračujte v miešaní.
Počkajte 10 minút a potom opäť premiešajte. Teraz je pasta pripravená na použitie.
Dôležité: Ak chcete použiť lepidlo iného výrobcu, postupujte pri jeho príprave podľa pokynov na obale.
Aký druh pasty je potrebný na tapetovanie?
Pri nákupe našich tapiet vám odporúčame pridať k objednávke pastu, ktorá je ideálna na použitie našich fototapiet.
Ak si chcete kúpiť pastu v inom obchode, potrebujete netkanú tapetovú pastu.
Ak si chcete kúpiť pastu v inom obchode, potrebujete netkanú tapetovú pastu.
Je pasta súčasťou objednávky?
V našom obchode si môžete zakúpiť pastu spolu s tapetou. Potrebné množstvo vám vypočítame na základe veľkosti tapety.
Ako sa lepia tapety?
Spolu s objednávkou vám zašleme podrobné pokyny na tapetovanie. Pokyny si môžete prečítať aj na našej webovej stránke.
Nanáša sa pasta na stenu alebo na tapetu?
Pasta sa musí nanášať len na stenu.
Ako dlho schnú tapety?
Tapety najčastejšie úplne vyschnú do 24 hodín. V niektorých prípadoch však môže byť potrebný dlhší čas.
Stáva sa to vtedy, ak lepíte netkanú tapetu s vinylovým povrchom na hrubú stenu, ktorá dobre nedýcha.
Stáva sa to vtedy, ak lepíte netkanú tapetu s vinylovým povrchom na hrubú stenu, ktorá dobre nedýcha.
Does the Wallpaper Need to be Pasted End to End or Overlapped?
It depends on the height of the wallpaper.
Wallpapers up to 3 m 60 cm high must be glued end-to-end.
Wallpaper over 3 m 60 cm in height is pasted with an overlap, followed by cutting the joint already on the wall.
Wallpapers up to 3 m 60 cm high must be glued end-to-end.
Wallpaper over 3 m 60 cm in height is pasted with an overlap, followed by cutting the joint already on the wall.
Musia sa tapety lepiť od konca ku koncu alebo sa musia prekrývať?
Závisí to od výšky tapety.
Tapety s výškou do 3 m 60 cm sa musia lepiť od konca ku koncu.
Tapety s výškou nad 3 m 60 cm sa lepia s presahom, po ktorom nasleduje prerezanie škáry už na stene.
Tapety s výškou do 3 m 60 cm sa musia lepiť od konca ku koncu.
Tapety s výškou nad 3 m 60 cm sa lepia s presahom, po ktorom nasleduje prerezanie škáry už na stene.
Aké nástroje sú potrebné na tapetovanie?
Na tapetovanie budete potrebovať:
- - vedro na miešanie lepidla
- - pero alebo ceruzku na označenie steny
- - kancelársky nôž
- - špongiu alebo prítlačný valček
- - maliarsky valček na nanášanie lepidla na stenu
- - tmeliaci nôž
- - vodováha
Platba objednávky
Ako môžem zaplatiť za objednávku?
Ponúkame vám nasledujúce spôsoby platby:
Kreditná karta
Môžete zaplatiť za vašu objednávku zadaním údajov o karte na našej webovej stránke. Je to absolútne bezpečné, neukladáme vaše údaje o karte.
PayPal
Môžete zaplatiť za objednávku pomocou platobného systému PayPal priamo v košíku alebo z karty produktu.
Kreditná karta
Môžete zaplatiť za vašu objednávku zadaním údajov o karte na našej webovej stránke. Je to absolútne bezpečné, neukladáme vaše údaje o karte.
PayPal
Môžete zaplatiť za objednávku pomocou platobného systému PayPal priamo v košíku alebo z karty produktu.
Môžem si zvoliť platbu na dobierku?
Nie, platba na dobierku momentálne nie je k dispozícii.
Sú platby na webovej stránke bezpečné?
Všetky online transakcie sa vykonávajú cez zabezpečené internetové pripojenie a sú šifrované počas spracovania. Neukladáme vaše údaje o karte. Pre viac informácií navštívte našu zásady ochrany osobných údajov.
Kam mám zadať propagačný kód?
Promo kód sa zadáva v nákupnom košíku pri pokladni.
Ako môžem získať propagačný kód?
Prihláste sa na odber noviniek na našej webovej stránke. V rámci odberu noviniek často posielať tajné promo kódy na umiestnenie objednávky.
Môžem v objednávke použiť viacero propagačných kódov?
Pri pokladni môžete použiť len jeden propagačný kód.
Možno zľavu z propagačného kódu kombinovať so zľavami na webovej stránke?
Ak sa na webovej stránke práve nachádzajú propagačné akcie alebo zľavy, budú fungovať spolu s použitím propagačného kódu.
Otázky k produktu
Ako zmerať stenu pre objednávku?
Na správne nameranie vašej steny použite návod.
Odporúčame pridať 6-10 cm k šírke a výške, pretože steny nie sú vždy úplne rovné.
Odporúčame pridať 6-10 cm k šírke a výške, pretože steny nie sú vždy úplne rovné.
Ako sa bude moja objednávka rezať?
Vaša tapeta bude dodaná v rozmeroch, ktoré ste uviedli pri umiestnení objednávky.
Plátno bude rozdelené na pohodlné pásy, s maximálnou šírkou do 50 cm.
Plátno bude rozdelené na pohodlné pásy, s maximálnou šírkou do 50 cm.
Dodáva sa tapeta v rolkách?
Nepoužívame techniky hromadnej výroby. Obraz tlačíme pomocou technológie veľkoformátového tlaču v čase objednávky, s prihliadnutím na všetky špecifikácie našich zákazníkov.
Týmto spôsobom dostanete svoju tapetu už rozrezanú na rolky, pekne zabalenú pre dodanie.
Týmto spôsobom dostanete svoju tapetu už rozrezanú na rolky, pekne zabalenú pre dodanie.
Sú to netkané tapety?
Áno, všetky naše tapety majú netkaný podklad, ale textúry Vinyl a Vinyl Premium majú tenkú vrstvu vinylovej vrstvy, ktorá tapetu reliéfne potiahne a dodá jej odolnosť proti opotrebovaniu a pevnosť.
Čo je to vinylová vrstva?
Vinylové povlakovanie je tenká vrstva PVC, ktorá sa aplikuje na netkanú podložku.
Vinyl robí tapetu odolnú voči poškodeniu a umožňuje ich utieranie vlhkou houbičkou.
Okrem toho, vinýl robí povrch tapety vyvýšený, podobný ľanovej tkanine.
Vinyl robí tapetu odolnú voči poškodeniu a umožňuje ich utieranie vlhkou houbičkou.
Okrem toho, vinýl robí povrch tapety vyvýšený, podobný ľanovej tkanine.
Ktorý materiál si mám vybrať?
Záleží na miestnosti, ktorú plánujete vytapetovať.
Na miesta, kde sa na stenu s tapetou môže dostať voda alebo striekajúca špina, je lepšie zvoliť materiál Premium. Materiál Premium je vhodný aj vtedy, ak hrozí mechanické poškodenie alebo poškriabanie vďaka lakovaniu, ktoré robí tapetu odolnejšou voči zničeniu.
Na steny s miernym znečistením a minimálnym mechanickým vplyvom je vhodný materiál Standard.
Na dokonale hladké steny a rozpočtové opravy je najlepšou voľbou Materiál Economy.
Na miesta, kde sa na stenu s tapetou môže dostať voda alebo striekajúca špina, je lepšie zvoliť materiál Premium. Materiál Premium je vhodný aj vtedy, ak hrozí mechanické poškodenie alebo poškriabanie vďaka lakovaniu, ktoré robí tapetu odolnejšou voči zničeniu.
Na steny s miernym znečistením a minimálnym mechanickým vplyvom je vhodný materiál Standard.
Na dokonale hladké steny a rozpočtové opravy je najlepšou voľbou Materiál Economy.
Čo je to prémiová tlač
Prémiová tlač vytvára obrázky s dokonalou reprodukciou farieb a zabraňuje ich vyblednutiu.
Môžu sa tapety prať?
Na materiáloch Vinyl a Premium Vinyl je možné použiť jemne vlhkú houbičku.
Ochranné povlakovanie na materiáli Premium Vinyl tiež umožňuje použitie jemného čistiaceho prostriedku.
Materiál Economy je možné opatrne utrieť suchou mäkkou handrou alebo houbičkou. Nevodné čistiace prostriedky nedoporučujeme.
Ochranné povlakovanie na materiáli Premium Vinyl tiež umožňuje použitie jemného čistiaceho prostriedku.
Materiál Economy je možné opatrne utrieť suchou mäkkou handrou alebo houbičkou. Nevodné čistiace prostriedky nedoporučujeme.
Je povrch tapety matný alebo lesklý?
Povrch nášho sortimentu tapiet Economy je matný. Všetky ostatné povrchy majú saténový povrch.
Potrebujem vodeodolnú tapetu. Ktorý materiál si mám vybrať?
V tomto prípade si musíte vybrať povrchovú úpravu Vinyl Premium.
Sú materiály nebezpečné pre ľudské zdravie?
Všetky materiály, ktoré používame, sú úplne bezpečné pre zdravie ľudí a domácich zvierat.
Vrátenie a výmena tovaru
Zásady vrátenia a výmeny tovaru
Na tejto stránke nájdete naše podmienky výmeny a vrátenia tovaru.
Môžem si vymeniť objednávku?
Môžete vymeniť svoju objednávku v prípade, že dostanete vadný alebo poškodený tovar.
V takom prípade musíte objednávku vrátiť nám. Bezplatne vám vyrobíme a zašleme nové tapety na nahradenie vadných.
Pozor: Prosím, dôkladne skontrolujte tapetu po jej doručení a pred nalepením, pretože nebudeme schopní vymeniť tapetu, ktorá už bola nalepená na stenu. Tiež si prosím zapamätajte, že máte 14 dní na vrátenie tovaru.
V takom prípade musíte objednávku vrátiť nám. Bezplatne vám vyrobíme a zašleme nové tapety na nahradenie vadných.
Pozor: Prosím, dôkladne skontrolujte tapetu po jej doručení a pred nalepením, pretože nebudeme schopní vymeniť tapetu, ktorá už bola nalepená na stenu. Tiež si prosím zapamätajte, že máte 14 dní na vrátenie tovaru.
Dostal som chybný tovar. Čo mám robiť?
Do 14 dní od prijatia tapety môžete uplatniť svoje právo na výmenu alebo vrátenie. Na tento účel nás kontaktujte poštou. Náš manažér vám vysvetlí, ako v tomto prípade postupovať.
Ako vrátiť peniaze?
Ak ste dostali vadný alebo poškodený produkt, môžete požiadať o vrátenie peňazí za objednávku do 14 dní po prijatí tovaru.
Na to, prosím, kontaktujte nás e-mailom. Náš manažér vám vysvetlí postup v takom prípade.
Na to, prosím, kontaktujte nás e-mailom. Náš manažér vám vysvetlí postup v takom prípade.
Ktorý výrobok sa považuje za chybný
Za vadný sa považuje nasledovné:
-tapety s rôznymi farbami na rôznych paneloch;
-poškodené alebo roztrhané tapety;
-ste dostali neúplnú objednávku;
-ste dostali obrázok, ktorý ste neobjednali.
-tapety s rôznymi farbami na rôznych paneloch;
-poškodené alebo roztrhané tapety;
-ste dostali neúplnú objednávku;
-ste dostali obrázok, ktorý ste neobjednali.
Problémy s objednávkou
Neobdržal som potvrdenie objednávky. Čo mám robiť?
K tomu dochádza v dôsledku technickej poruchy. Pošlite nám e-mail a dostanete potvrdenie objednávky od nášho manažéra.
Môžem svoju objednávku zmeniť alebo zrušiť?
Môžete vykonať zmeny alebo zrušiť vašu objednávku, kým ešte nebola odoslaná na tlač. Zvyčajne k tomu dochádza niekoľko hodín po umiestnení objednávky na webovej stránke.
Kontaktujte nášho správcu e-mailom, aby ste zistili, či môžete vykonať zmeny v objednávke. Prosím, napíšte čo najskôr po zistení chyby v objednávke.
Kontaktujte nášho správcu e-mailom, aby ste zistili, či môžete vykonať zmeny v objednávke. Prosím, napíšte čo najskôr po zistení chyby v objednávke.
Ako sledovať stav mojej objednávky?
Odosielame oznámenia na e-mailovú adresu, ktorú uvádzate pri umiestňovaní objednávky, o všetkých zmenách v stave vašej objednávky.
Ak nevidíte e-maily, skontrolujte svoj spamový priečinok. Tiež sa môžete obrátiť na nášho správcu e-mailom s akýmikoľvek otázkami, ktoré máte.
Ak nevidíte e-maily, skontrolujte svoj spamový priečinok. Tiež sa môžete obrátiť na nášho správcu e-mailom s akýmikoľvek otázkami, ktoré máte.
Dizajn a vizualizácia
Môžem si objednať tapetu s fotografiou?
Môžete nám poslať e-mail na [email protected], aby ste objednali tapetu vašou fotografiou.
Môžete zmeniť obrázok (odstrániť prvky alebo zmeniť farby)?
Áno, naši dizajnéri dokážu nájsť obrázky, ktoré zodpovedajú vašej požiadavke, a tiež pridať alebo odstrániť určité prvky na fotografii, zmeniť farby alebo sýtosť. Napíšte nám e-mail alebo komentár v objednávke.
Ako môžem získať bezplatnú vizualizáciu môjho interiéru?
Prosím, vyberte si tapetu, ktorá sa vám páči, a vyplňte formulár pre vizualizáciu, ktorý sa nachádza v záložke "Vizualizácia v interiéri".
Na to budete potrebovať fotografiu miestnosti, kde by ste chceli umiestniť tapetu.
Na to budete potrebovať fotografiu miestnosti, kde by ste chceli umiestniť tapetu.