Ako môžem sledovať doručenie svojej objednávky?
Stav vašej objednávky môžete sledovať pomocou jej sledovacieho čísla na webovej stránke GLS. Sledovacie číslo zasielame na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli počas procesu objednávky. Ak sa vám naše správy nezobrazujú, skontrolujte si priečinok so spamom alebo nám neváhajte napísať na [email protected]
Moja objednávka ešte nebola doručená, čo mám robiť?
Po odoslaní objednávky na našej webovej stránke je vaša objednávka zvyčajne do 2-3 dní spracovaná a odoslaná na doručenie
Následne dostanete e-mail so sledovacím číslom, ktoré vám umožní sledovať stav vašej objednávky na webovej stránke GLS. Zohľadnite, prosím, odhadovaný čas doručenia poskytnutý dopravcom, ktorý sa zvyčajne pohybuje v rozmedzí 2-5 pracovných dní
Ak sme prekročili čas spracovania a doručenia vašej objednávky, neváhajte nás kontaktovať na adrese [email protected].
Následne dostanete e-mail so sledovacím číslom, ktoré vám umožní sledovať stav vašej objednávky na webovej stránke GLS. Zohľadnite, prosím, odhadovaný čas doručenia poskytnutý dopravcom, ktorý sa zvyčajne pohybuje v rozmedzí 2-5 pracovných dní
Ak sme prekročili čas spracovania a doručenia vašej objednávky, neváhajte nás kontaktovať na adrese [email protected].
Nežijem v Slovensko, môžem si aj tak objednať?
Áno, doručujeme do všetkých krajín sveta. Môžete požiadať o doručenie do ktorejkoľvek krajiny.
Kto doručí moju objednávku?
Na Slovensko sa naše zásielky doručujú prostredníctvom GLS.
Koľko stojí preprava mojej objednávky?
Doručenie do Slovensko je pri všetkých objednávkach bezplatné. Výnimkou sú ťažko dostupné regióny Slovensko
Doručenie do iných krajín a ťažko dostupných oblastí je spoplatnené podľa sadzieb dopravcu. Poplatky za dopravu nájdete v nákupnom košíku počas objednávky
Doručenie do iných krajín a ťažko dostupných oblastí je spoplatnené podľa sadzieb dopravcu. Poplatky za dopravu nájdete v nákupnom košíku počas objednávky
Existujú nejaké dodatočné poplatky za dopravu?
Nie, naša spoločnosť hradí clo. Ak pri doručení tovaru dostanete faktúru za clo, kontaktujte náš zákaznícky servis a vyriešte tento problém.
Ako môžem zaplatiť za objednávku?
Ponúkame tieto spôsoby platby:
Kreditné karty: Môžete bezpečne zaplatiť za svoju objednávku zadaním údajov o karte na webovej stránke platobného systému Stripe.
PayPal: Môžete pohodlne zaplatiť za objednávku pomocou platobného systému PayPal priamo v košíku.
Kreditné karty: Môžete bezpečne zaplatiť za svoju objednávku zadaním údajov o karte na webovej stránke platobného systému Stripe.
PayPal: Môžete pohodlne zaplatiť za objednávku pomocou platobného systému PayPal priamo v košíku.
Sú platby na webovej stránke bezpečné?
Kde mám zadať propagačný kód?
Propagačný kód sa zadáva v nákupnom košíku pri pokladni.
Môžem v objednávke použiť viacero propagačných kódov?
Nie, pri pokladni môžete použiť len jeden propagačný kód.
Možno zľavu z propagačného kódu kombinovať so zľavami na webovej stránke?
Áno, ak sú na webovej stránke aktuálne k dispozícii propagačné akcie alebo zľavy, môžete ich použiť spolu s propagačným kódom.
Zásady vrátenia a výmeny tovaru
Naše pravidlá výmeny a vrátenia nájdete na tejto stránke
Môžem si vymeniť objednávku?
Ak dostanete chybný alebo poškodený tovar, môžete si ho vymeniť. V takom prípade nám musíte objednávku vrátiť. Bezplatne vám vyrobíme a zašleme nové tapety, ktoré nahradia tie chybné
Upozornenie:Je veľmi dôležité, aby ste tapetu pri prevzatí a pred zavesením dôkladne skontrolovali, pretože tapetu, ktorá už bola aplikovaná na stenu, nebudeme môcť vymeniť. Nezabudnite tiež, že na iniciovanie vrátenia máte 14 dní odo dňa prijatia objednávky.
Upozornenie:Je veľmi dôležité, aby ste tapetu pri prevzatí a pred zavesením dôkladne skontrolovali, pretože tapetu, ktorá už bola aplikovaná na stenu, nebudeme môcť vymeniť. Nezabudnite tiež, že na iniciovanie vrátenia máte 14 dní odo dňa prijatia objednávky.
Dostal som chybný tovar. Čo mám robiť?
Ak ste dostali chybný tovar, môžete si uplatniť právo na jeho výmenu alebo vrátenie do 14 dní od prijatia tapety. Ak chcete tento proces iniciovať, kontaktujte nás e-mailom. Náš manažér vám poskytne ďalšie pokyny, ako v tomto prípade postupovať.
Ako vykonať refundáciu?
O vrátenie peňazí za objednávku môžete požiadať do 14 dní od prijatia tovaru, ak ste dostali chybný alebo poškodený výrobok. Ak to chcete urobiť, kontaktujte nás e-mailom. Náš manažér vám vysvetlí, ako v tomto prípade postupovať.
Ktorý výrobok sa považuje za chybný?
Za chybné sa považujú:
- tapety, ktoré majú rôzne farby na rôznych dlaždiciach;
- poškodené alebo roztrhané tapety;
- ste dostali neúplnú objednávku;
- ste dostali obraz, ktorý ste si neobjednali.
- tapety, ktoré majú rôzne farby na rôznych dlaždiciach;
- poškodené alebo roztrhané tapety;
- ste dostali neúplnú objednávku;
- ste dostali obraz, ktorý ste si neobjednali.
Neobdržal som potvrdenie objednávky. Čo mám robiť?
Ak ste nedostali potvrdenie objednávky, môže to byť spôsobené technickou poruchou. Pošlite nám e-mail a dostanete potvrdenie objednávky od nášho manažéra.
Môžem svoju objednávku zmeniť alebo zrušiť?
Objednávku môžete zmeniť alebo zrušiť ešte pred jej odoslaním do tlače. Zvyčajne sa tak stane niekoľko hodín po odoslaní objednávky na webovej stránke{br}{br}
Kontaktujte nášho e-mailového manažéra a opýtajte sa na možnosť vykonania zmien v objednávke. Oznámte nám to hneď, ako zistíte chybu v objednávke.
Ako sledovať stav mojej objednávky?
Na e-mailovú adresu uvedenú pri zadávaní objednávky zasielame oznámenia o všetkých zmenách stavu vašej objednávky{br}{br}
Ak sa vám tieto e-maily nezobrazujú, skontrolujte si priečinok s nevyžiadanou poštou. Okrem toho neváhajte napísať nášmu manažérovi e-mail s akýmikoľvek otázkami.
Ako má vyzerať fotografia na tlač?
Čím lepšia je fotografia, tým jasnejší a kvalitnejší je výtlačok. Ak je fotografia príliš malá, upozorníme vás na to
Chcem si objednať plátno bez rámu. Je to možné?
Áno, na vašu žiadosť môžeme vyrobiť plátno bez rámu. V poznámkach k objednávke uveďte "nepotrebujem rám" alebo kontaktujte nášho manažéra.
Bude mať obrázok rám?
Predávame obrazy na nosidlách - ide o drevený rám, na ktorom je plátno napnuté. Tento obraz nie je potrebné rámovať, môžete ho zavesiť priamo na stenu.
Môžem si k obrázku objednať rám?
Nepredávame rámy na obrázky
Ako budú vyzerať strany obrazu?
Na natiahnutie plátna na nosidlá bez poškodenia obrazu používame zrkadlový obraz.
Ako zavesiť obraz na stenu?
Obraz môžete zavesiť na skrutky. Na tento účel k našim obrazom prikladáme úchytky, ktoré vám umožnia obraz pohodlne zavesiť.
Na aký materiál tlačíte obrázky?
Na objednávku sú k dispozícii dva typy materiálu: Economic Canvas - hustý a odolný materiál na digitálnu tlač, identický s maliarskym plátnom, vodoodolný povrch, realistická reprodukcia detailov, stredne zrnitý materiál. Premium Canvas - štruktúra pripomína maliarske plátno (prepletené malé vlákna). Mäkká, detailná reprodukcia obrazu na matnom povrchu.
Čo je ekonomické plátno?
Je to lacnejšia verzia plátna. Je odolnejšie a odolnejšie voči vlhkosti, ale jeho povrch nemá takú výraznú štruktúru ako plátno Premium
Čo je Premium Canvas?
Jemná väzba nití na tomto plátne pripomína povrch plátna profesionálnych umelcov.
Čo je tlač Premium?
Pri tlači Premium používame drahšie farby, ktoré majú sýtejšie odtiene a sú odolnejšie voči vyblednutiu.
Bude obraz časom blednúť?
Neodporúčame umiestňovať obraz priamo pod slnečné svetlo alebo do vlhkej miestnosti. Časom by sa tak mohol znížiť jas obrazu.
Čo je lakovanie?
Lakovanie vytvára na plátne ďalšiu ochrannú vrstvu. Obraz bude odolnejší voči drobným poškodeniam a na osvieženie nalakovaného obrazu ho môžete utrieť mäkkou, mierne vlhkou handričkou.
Môžem na obrázok umiestniť text?
Áno, v programe na vytváranie obrázkov môžete k fotografii pridať ľubovoľný text.
Dá sa obrázok vyprať?
Obraz možno jemne utrieť suchou mäkkou handričkou alebo špongiou; neodporúča sa používať mokré prostriedky. Použitie vlhkej špongie je povolené len v prípade, že bol obraz nalakovaný.
Povrch obrazu je matný?
Dodatočná vrstva laku poskytuje jemný saténový povrch
Aké sú požiadavky na súbory na tlač?
Najlepšou možnosťou je fotografia zhotovená fotoaparátom alebo telefónom. Veľkosť súboru od 1 do 32 MB. Aspoň jedna strana obrázka musí mať minimálne 1700 pixelov.
Ako bude moja objednávka zabalená?
Každý obrázok je zabalený do strečovej fólie a zabalený v prepravnej krabici. K obrázku je možné objednať aj darčekové balenie.
Aká je šírka nosidiel?
Šírka nosidiel = 2 cm