Výmena alebo vrátenie objednávky.
Ako vymeniť alebo vrátiť tapety.
Výmena alebo vrátenie fototapiet je možné do 14 kalendárnych dní od nákupu. Aby ste mohli túto možnosť využiť, uistite sa, že výrobok nebol používaný a nie sú na ňom žiadne stopy používania, medzery, škrabance alebo odreniny.
Ak bol výrobok dodaný s vadou: vada tlače (škvrny, fľaky, ktoré neboli na obrázku, ktorý bol objednaný), iný obrázok, iný materiál, zjavné poškodenie (spôsobené prepravou fototapiet), absencia časti objednávky - v tomto prípade vašu objednávku úplne bezplatne prepracujeme.
Ak ste zistili, že zásielka je poškodená, vyzdvihnite si ju od kuriéra, ale požiadajte ho, aby ju otvoril v jeho prítomnosti. S kuriérom spíšte protokol o poškodení. Urobte fotografiu a pošlite nám ju na ďalšie posúdenie reklamácie.
Žiadosť o vrátenie môžete vystaviť tak, že kontaktujete nášho manažéra (chat, hotline) alebo nám pošlete e-mail na adresu [email protected]
V takom prípade neakceptujeme vrátenie
Existujú prípady, keď sme nútení odmietnuť výmenu alebo vrátenie:
Ak bol výrobok poškodený bez zavinenia dopravcu
Výrobok bol použitý - tapety boli nalepené a bolo použité lepidlo z objednávky.
Individuálna objednávka bola navrhnutá podľa vašich požiadaviek nie je predmetom vrátenia alebo výmeny.
Zákazník podal reklamáciu v lehote dlhšej ako 14 dní od dátumu nákupu.
Ako vrátiť alebo vymeniť.
Prijímame vrátenie/výmenu tapiet v novom a nepoužitom stave v pôvodnom obale. Po prijatí tovaru na výmenu/vrátenie naši zamestnanci skontrolujú stav fototapety na kontrolu kvality do 2-5 pracovných dní. Po kontrole stavu fototapety vám do 14 pracovných dní vrátime peniaze alebo ju vymeníme za inú fototapetu. Pri vrátení peňazí za výrobok nekompenzujeme náklady na dopravu. O potrebe vrátenia fototapety sa informujte u manažéra.
POZOR!
Medzi technické vady (nedostatky) nepatria rozdiely vo farebnosti, ktoré vznikajú pri používaní a reprodukcii obrazu na rôznych typoch zariadení - monitor počítača, telefón, tablet.
Reklamácie po vložení fototapety sa neuznávajú.